-Nadwozie samonośne-nadwozie spawane jest z ramową płytą podłogową, 4-drzwiowe z klapą tylną-5-miejscowe
-Silnik 4-suwowy, 4-cylindrowy chłodzony cieczą, umieszczony poprzecznie z przodu pojazdu napędza koła przednie
-Średnica cyl.xskok tłoka/poj. skokowa – 76,7×70 mm/1294 cm3 (76,7×78 mm/1442 cm3)
-Moc maksymalna-50 kW (68 KM); (62 kW; (85 KM) przy 5600 obr/min
-Stopień sprężania – 9,5:1
-Skrzynka przekładniowa 4-biegowa całk. synchronizowana, sterowana dźwignią umieszczoną na podłodze
-Zawieszenie przednie; wahacze poprzeczne, dolne kute, górne tłoczone z blachy, amortyzatory teleskopowe, długie drążki skrętne, stabilizator
-Zawieszenie tylne: trójkątne wahacze wleczone, sprężyny śrubowe, amortyza¬tory teleskopowe, stabilizator
-Hamulce dwuobwodowe ze wspomaganiem, przednie tarczowe, tylne bębnowe, hamulec ręczny-mechaniczny działa na koła tylne
-Ogumienie o wymiarach – 155SR13
-Długość/szer./wys. pojazdu-424,5/168/140 cm
-Rozstaw osi-260,5 cm
-Masa własna pojazdu-1050 kg (1075 kg)
-Prędkość maksymalna- 152 km/h (164 km/h)
-Zużycie paliwa – 7,1 1/100 km (7,1 1/100 km) przy l/= 90 km/h; 9,51/100 km (9,1 1/100 km) przy V=M0 km/h