Samochód o wyżej wymienionej nazwie był wytwarzany w latach 1 973-1980. Zasługuje on na uwagę ze względu na szereg oryginalnych rozwiązań konstrukcyjnych, niespoty¬kanych w innych samochodach. Bagheera była chyba jedynym seryjnie wytwarzanym samochodem 3-miejscowym, w którym fotele ustawiono w jednym szeregu obok siebie. Kierowca siedzi z lewej strony na indywidualnym fotelu, natomiast fotele pasażerów mają wspólny szkielet, ale tapicerka formowana jest dla każdego oddzielnie. Kształt foteli jest dostosowany do anatomii człowieka, a oparcia przechodzą w zagłówki. Szerokie drzwi ułatwiają wchodzenie do tego niskiego samochodu. Aby było oryginalnie, kielichowe koło kierownicy spłaszczone jest u dołu – ułatwia to kierowcy zajmowanie miejsca. Dużo jest wskaźników na desce rozdzielczej – jak w samochodzie sportowym – włącznie z obroto¬mierzem, a prędkościomierz jest wyskalowany do prędkości 220 km/h. W skład wyposażenia seryjnego samochodu wchodzi radioodbiornik stereo.
Nadwozie Bagheery wykonano z tworzywa sztucznego – poliestru wzmocnionego włók¬nem szklanym i rozpięto je na stalowym szkielecie o dużej sztywności. Poza tym w miejscach mocowania chłodnicy i koła zapasowego z przodu oraz silnika z tyłu – znajdują się widły ramy nośnej.
W przedniej części nadwozia, przed pomieszczeniem pasażerskim, znajduje się niska chłodnica z wentylatorem sterowanym elektrycznie, koło zapasowe, akumulator i serwo wspomagania hamulców. Dostęp do tych elementów jest możliwy po odchyleniu do przodu wycinka maski przedniej. Nie jest więc otwierana cała maska, tym samym utrudnione jest np. wyjęcie koła zapasowego – czynność tę trzeba wykonywać w nadmiernie nachylonej pozycji nad błotnikiem. W przedniej masce znajdują się klapki
chowanych reflektorów. Pierwsze modele Bagheery nie miały klasycznego zderzaka przedniego, rolę tę odgrywała listwa obwodowa wlotu powietrza do chłodnicy.
W tylnej części samochodu umieszczony jest silnik oraz wygospodarowano jeszcze miejsce na bagaż. Pojemność bagażnika, jak na wóz o sylwetce sportowej, jest duża-wynosi 320 dm3. Aby uzyskać dostęp do bagażnika (i do silnika), trzeba najpierw unieść do góry dużą szybę tylną, a dopiero później zasłaniającą bagażnik pokrywę. Silnik osłonięty iest oddzielna pokrywa.