Jeśli wpadliśmy na pomysł zmiany swojego życia, związanej ściśle z naszym życiem zawodowym, rzuciliśmy wszystko i otworzyliśmy sklep, warto skupić się również na sprzedaży internetowej. Do tego oczywiście trzeba podejść w odpowiedni sposób, gdyż będzie to od nas wymagało dodatkowych narzędzi, usprawniający chociażby proces wysyłkowy. Jeśli zakładamy, że nasz sklep będzie miał trzy siedziby i będą to na przykład Przemyśl, Jarosław i Rzeszów, to warto wybrać firmę kurierską, która znajduje się nieopodal nich. Ważne jest to z uwagi na dostępność towaru, gdyż jeśli w jednym sklepie nam zabraknie, drugi spokojnie usprawni nam proces wysyłkowy.

Jeśli będziemy regularnie korzystać z usług danej firmy kurierskiej, warto podpisać z nimi umowę o współpracę, może się to wiązać z tym, że nasze przesyłki kurierskie będą znacznie tańsze i usprawnią cały proces wysyłkowy. Warto zrobić wcześniejszy wywiad dotyczący jakości świadczonych usług przez daną firmę kurierską, gdyż ma to ogromny wpływ na naszą współpracę z klientami, a z punktu widzenia marketingu, jest to najważniejsza kwestia, która wpływa na wizerunek naszej firmy.